dijous, 30 de gener del 2014

Pirates WASHITAPE



Aquesta entrada pretén ser el principi d’altres entrades dedicades al reciclatge. En el tema de les manualitats tots sabeu que hi ha infinitat de materials per poder treballar-hi cosa que està molt bé però, amb tanta acumulació d’envasos, crec que hem de conscienciar-nos més en la cura del medi ambient i aprendre a aprofitar objectes quotidians amb els quals també podem aconseguir resultats molt interessants.

Segurament que vosaltres podeu aprofitar molts dels envasos i recipients que teniu en casa per poder fer una activitat semblant a aquesta i decorar la vostra habitació o simplement fer un regal original i personalitzat.

En el meu cas, com ja sabeu, amb l’arribada d’Andreu i Bernat a casa, han aparegut tota una sèrie de productes que m’han donat idees per tal de reciclar-los i donar-los un nou ús després d’haver estat consumits. En aquest cas, els pots de llet en pols m’han descobert noves possibilitats decoratives que he emprat per a la seua habitació.

M’havien regalat dos simpàtics pirates que es trobaven molt a soles en la prestatgeria i vaig decidir donar-los companyia.


Com ja us he comentat en entrades anteriors, el verd pistatxo i el roig van ser els colors escollits per a la habitació dels xiquets i en ells m’he basat per a realitzar tota la decoració. Per a aquesta manualitat vaig comprar uns washitape d’aquests colors i, una vegada llevades les etiquetes dels pots, vaig decorar-los alternant franges de diferents tons de roig.


També vaig decorar la tapa blanca. Aquesta vegada vaig introduir cinta adhesiva verd pistatxo. I com ja m’havia llençat en aquest món de colors, vaig decidir donar-li un toc de color a la prestatgeria.


I aquí teniu el resultat.



12 comentaris:

  1. Hola Isabel me encanta la idea de los botes de colores son super chulos. ¿Pero tu sabes donde puedo conseguir la cinta de colores que aparece en la imagen?Es que me gustaria poner algunos en mi habitacion para meter bolis o otras cosas.
    Porfavor me lo podras comentar el lunes o me podras responder cuando puedas.
    Beso Irene Nieto Vidal 1r d'ESO C.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Irene!

      Et dono la benvinguda oficial al bloc. Espero que a partir d’ara sigues una seguidora fidel i que faces els comentaris que consideris en pròximes entrades!

      Pel que veig, al igual que jo, t’ha agradat la tècnica del washitape. Si vols saber més sobre aquest tècnica consulta aquesta entrada: http://plastidekor.blogspot.com.es/2013/09/petits-detalls-qur-endolcen-la-vida.html

      Les cintes que jo he emprat, les he comprades en la botiga de manualitats Blanco y negro (Avinguda Alemanya, 17) però també pots trobar molta varietat i dissenys molt originals en les següents botigues:

      TotPaper
      Carrer Porta de Jesús 5, 07003 Palma (es troba prop de la plaça dels patins, concretament en el carrer d’Eurocarnavales).

      Kidshome
      Carrer Berenguer de Tornamira, 11. 07012 Palma.(És un carrer paral•lel a Jaume III, just darrere de Cortefiel).

      Mamy Poppins
      Carrer Jesús, nº17. 07003 Palma (on està el Col•legi Lluís Vives).

      Espero que la informació et sigue d'utilitat i que m'ensenyes els teus pots reciclats i decorats quan els acabes!

      Ens veiem dilluns a l'institut!
      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hoola Isabel fa temps que no pos comentaris en el blog, pero esque el professors han começat molt fort aquest segon trimestre. El cas es que aquesta entrada ha esta molt be, t'han quedat molt be els potets son un objecte decoratiu molt chulo. Aixo em recorda a una manualitat que vaig fer amb la meva mare al pati de ca meva, amb cintes com les que has posat als potets, varem envoltar els troncs dels arbres del pati i va quedar molt gracios.
    P.D: El problema es que no varem pensar amb la pluja!!
    Besets Gabriela

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Gabriela!

      No et preocupes pel tema del temps. El que realment m'interessa és que fésseu comentaris sobre les entrades i tu, com ja has demostrat amb la teua trajectòria, eres una seguidora fidel la qual cosa t'agraeixo molt. No em cansaré de dir que aquest bloc no tindria raó de ser sense vosaltres...

      M'ha encantat la vostra idea de decorar amb cintes els troncs dels arbres del pati. Segur que va quedar xulíssim! Per cert, amb la pluja, quant de temps va durar la decoració? Ja, ja. Són coses que passen...

      Moltes gràcies per la teua opinió i suggerències sobre el tema. Espero veure't en la pròxima entrada.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel, soc na Xisca de 1r ESO C me inspirat a decorar una capsa que quedi xula dins la meva habitació. Aquesta decoració que has fet als teus xiquets a quedat PERFECTE! Esper que a jo, també em quedi PERFECTE !
    Molts besets , Xisca!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Xisca!

      Veig que estàs consultant molt el bloc cosa que m'alegra molt.Espero que m'ensenyes eixa capsa que vols decorar. Segur que et queda superbé!

      Espero que continues sent tant activa en el bloc. Les vostres opinions són molt importants per a mi.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  4. Hola isabel sento haber-te contestat tant tard pero he hagut de fer tantes coses.Be et volia dir que ya se in aconseguir les cintes pero ob puc aconseguir els potets?,puc utilitzar una caixa.
    Tu si pots em podries deixar un potet es que a ca meva no en twnc i em fa tanta ilusio fer aquesta manualitat.
    Besitos Irene 1r d'Eso C

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Irene.

      Disculpa el retard. Em sap greu però, no tinc més pots d'aquest tipus perquè la llet en pols que compro ara va en envàs de cartró. Però no et preocupes perquè hi ha altres aliments que utilitzen aquest tipus de pot hermètic com ara el Nesquik o el xocolata en pols de Valor. Pregunta als teus familiars si compren algun producte amb aquest tipus d'envàs i que et guarden el pot. Espero haver-te ajuda't.

      Acabo de publicar una nova entrada. Espero que t'agrade.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabel:
    A estat una molt bona entrada, saps per què? perquè m'has donat un molt i molt bona idea per poder renovar la meva habitació perquè ja està molt antic i com ara no estem en temps adequats per anar comprant coses i coses per després no utilitzar-doncs amb això no gastaria molt, però amb un simple pot de llet i cintes de colors puc guardar moltes coses que ja no em caben en el meu habitació.
    Besets Isabel.
    PD: segur que els teus nens han d'estar d'allò més contents amb la seva habitació decorada per la seva mami. jajjaja Fins la propera entrada.

    ResponElimina
  6. Hola, Karla!

    Ja trobava a faltar els teus comentaris en les entrades. No et preocupes. Entenc perfectament que teniu molta feina i exàmens i, com sempre t'he dit, primer són els estudis.

    Veig que segueix agradant-te el tema de les manualitats i m'alegra que t'haja donat una idea per tal de renovar la teua habitació. Segur que el resultat serà magnífic.

    Ara estic folrant amb llana unes lletres que he fet de cartró per a la seua habitació. En quan ho tingue acabat, faré fotos i escriuré una entrada sobre el tema.

    Gràcies per aportar el teu comentari. T'espero en pròximes entrades.

    Molts besos, Isabel.

    ResponElimina
  7. isabel te he de dir que me ha agradat molt la teva entrada i que intentare fer un de parescut amb una capsa de color.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Maaaaaaaaaaaarc!

      Et dono la benvinguda oficial al bloc. Espero que a partir d'ara comentes les entrades i aportes les teues opinions sobre els temes tractats.

      Espero que m'ensenyes el resultat d'eixa cap de color que tens en ment...

      Besets, Isabel.

      Elimina