dimarts, 22 de gener del 2013

TUTORIAL "BLOGGER"


L’altre dia us vaig dir que penjaria un minitutorial en el blog perquè encara queda algun alumne despistat que no sap que per fer comentaris en el blog ha de tenir un compte gmail.

També us vaig recordar que molts de vosaltres teniu comptes en alguna xarxa social, per tant, aquest procés està superat!

  
Entreu en la pàgina web de goggle: www.google.es


 
Polseu en la barra superior negra en “gmail” i s’obrirà una altra finestra en la qual podreu obrir el compte. Polseu sobre “crea un compte” que apareix dins un rectangle roig (part superior de la dreta).

Ompliu totes les dades que se us demanen en el nou quadre de diàleg que apareix en pantalla per tal de crear el nou compte gmail.



 
Recordeu que heu d’acceptar les condicions d’ús de google i realitzar els passos necessaris per finalitzar l'acció.


2 comentaris:

  1. És molt bona la presentació jo ja ho tenia fet però volia comentar
    Besos la teva Alumna.

    ResponElimina
  2. Hola, Karla.

    Moltes gràcies pel teu comentari. M'agrada molt dibuixar i dissenyar i aquest blog és una oportunitat per aprendre coses noves i aplicar-les.

    D'aquí a uns dies començo un curs per dissenyar blogs, espero aprendre noves tècniques i aplicar-les en plastidekor. També estic preparant noves entrades sobre diferents temes com ara manualitats i decoració. Seguim en contacte.

    Molts besets, Isabel.

    ResponElimina