dilluns, 26 de desembre del 2022

Tens 5 minuts i 35 segons?

Abans d’iniciar les vacances de Nadal, us vaig dir que us faria un regal i, en l´última classe, us vaig explicar el teorema de Thales. La majoria de vosaltres us va quedar sorpresos davant aquest regal. Segurament us esperareu alguna cosa tangible: tal vegada algun bombó, una planta o qualsevol altre detall. Però, de vegades, els millors regals no venen embolicats amb paper, ni tan sols es poden tocar... 

Fotografia  de Chema Madoz

Fa unes hores he trobat un vídeo que m’ha fet pensar en vosaltres i, és per això, que estic escrivint aquesta entrada.

COMPARTIR  és essencial. El protagonista del vídeo parla d’això quan se li pregunta sobre el fet d’aprendre i ensenyar i m’ha semblat tant bonic que no he pogut esperar a que acaben les vacances per a compartir-lo amb vosaltres.

Espero que us agrade.

Us deixo l’enllaç de la versió reduïda de l’entrevista:

https://www.youtube.com/watch?v=xa9xI5j6INk


De vegades, el millor regal són les paraules que podem escoltar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada