dimecres, 1 de juliol del 2020

Benvingut JULIOL


Ja estem a 1 de juliol!




Després de les 108 entrades del diari d’un Coronavirus, el bloc torna al seu estat abans del confinament. Hi haurà entrades de diverses temàtiques però ja no de manera diària.

La idea d’aquest diari tenia com a objectiu seguir amb contacte amb tots vosaltres i intercanviar opinions i comentar els temes de les entrades. Vist les poques aportacions vostres al bloc, crec que la idea no ha funcionat...Sort de les meues alumnes mallorquines que continuen visitant-lo i aportant la seua visió als temes.

Però, com que jo soc de les que no escarmento, vaig a continuar intentant-ho...jajajajaja. M’agradaria, si no és molt demanar, que comentésseu en aquesta entrada quines són els temes que més us han agradat o us han interessat. També estaria bé que em diguésseu el perquè. Tal vegada això ja serà massa...

Imatge via Google


Espero les vostres suggerències!

2 comentaris:

  1. Bon dia Isabel!
    A poc a poc tornam a l'esperada normalitat...�� Com ja saps, a jo les entrades que més m'agraden són les relacionades amb la crativitat, sobretot les de scrap, i les de pràctica creativa!
    Una abraçada molt forta, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Margalida!😊

      Eres supermatinera...⏰ A mi totes les que són de creativitat també m'agraden molt perquè crec que ajuden a practicar-la i fomentar-la. Enguany no he pogut fer molta 'pràctica creativa' però crec que algunà caurà aquest més de juliol...❤🖤❤🖤

      I les d'scrap que t'he de dir... Un projecte que tots els anys realitzo amb el meu alumnat i que enguany, a causa del coronavirus, ha quedat innacabat...però, també tinc una idea per a poder realitzar-lo el proper curs...👏👏👏👏

      En fi... Gràcies per seguir comentant en el bloc i agraïr-te la teua opinió ja que és molt important saber el sentir del meu alumnat 💖💖💖💖.

      Bon cap de setmana i molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina