diumenge, 4 de novembre del 2018

Activitats TERRORÍFIQUES


Perdoneu el retard però aquest cap de setmana s’han colat dues mòmies per casa que m’han donat molta feina…jajaja

Amb aquesta entrada volia dir-vos que qualsevol tipus de festa es pot convertir en l’excusa perfecta per treure tota la nostra creativitat i passar una estona divertida.

Per a una festa com Halloween podem fer moltes manualitats. Algunes més mengívoles...

Imatges via Pinterest

...i d'altres més decoratives però amb les quals igualment estarem entretinguts, a més de poder compartir temps amb els nostres amics o familiars.

Imatges via Pinterest


A l’hora d’escollir els motius són moltes les opcions terrorífiques que teniu: vampirs, carabasses somrients, aranyes, fantasmes, bruixots... i com podeu veure en les següents imatges, els resultats amb materials tan senzills de trobar com cartolina negra, llana o palets de gelats obtenint resultats realment originals.

Imatges via Pinterest

També podeu emprar material reciclat per a les vostres creacions i donar una segona vida a materials que anaven destinats a acabar en els fems...

Imatges via Pinterest

I finalment l’àlbum scrapbook no és lliure d’aquesta festivitat i, després d’haver vist en classe algunes imatges vostres molt terrorífiques com la de Bernat, he decidit mostrar-vos alguns dissenys de pàgines scrapbook elaborades sobre aquest tema...

La carabassa i el color taronja que la representa és el motiu que més s’empra a l’hora de dissenyar escenaris de Halloween.

Imatges via Pinterest

Però també podeu veure com les aranyes i els ratpenats inunden les composicions i acompanyen a moltes de les fotos d’aquesta temàtica.

Imatges via Pinterest

Espero que totes aquestes imatges us hagen servit d’ajuda per a la creació dels vostres propis dissenys. Recordeu que cada foto és única i que heu d’escollir aquells materials que més s’acoblen als sentiments i la història que voleu transmetre amb la imatge.

Aiiiiii...quasi se m’oblidava ensenyar-vos les manualitats que Andreu, Bernat i jo hem fet en casa!

Amb les restes de globus verds i taronges que ens quedaven d’aniversaris passats i amb ferratines d’ulls que vaig comprar fa unes setmanes en la botiga “Tiger”, hem fet “globus monstruosos” i després hem fet ratpenats amb rotllos de paper de WC que sempre tenim en casa i cartolines negres que encara tinc de quan vaig estudiar Belles Arts...

isabelcogollosferrer©2018

Us ha agradat el resultat?

Ens veiem en la pròxima entrada!

13 comentaris:

  1. hola un altre vegada,
    torn a ser en Marc Kuhalainen Cardell de 1r ESO B.
    aquest menjar de adalt me fa una mengera...
    ses manualitats me han parescut mot originals i inspiradores per fer una manualitat de halloween.
    i l' escrapbook aquell me ha encantat els colors i tot.
    en veiem la següent clase.
    adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marc!😎

      La festa de Halloween dóna molt de sí...😅 Nosaltres aquest cap de setmana encara hem fet un esquelet amb cartolina i palets de les orelles 🤣🤣🤣🤣...

      Espero que estigues agarrant idees per al teu propi àlbum...💟💟💟💟

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel!!
    Quantes idees! Són totes molt xules! La veritat és que el que més m'agrada de halloween són els disfraços que es fa la gent... n'hi ha que són una passada! La meva germana i jo vam fer les aranyes d'oreo i perquè els lacasitos s'aguantassim hi vam posar un poc de nocilla al davall (i amb l'excusa ens vam menjar casi tot el pot, jajaja...)
    Si la setmana que ve no plou, et dure un dia l'album scrap! Que et va millor al primer o al segon pati?
    Molts besets (i creuem els dits perque no plogui, jajaja)
    Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!😅

      Perdona el retard en contestar-te 😓 però he estat molt enfeinada...

      Ja tinc ganes de veure la teua última creació 👏👏👏👏. Si vols, pots portar-lo dilluns al segon pati i li pego una ullada 😉. Estic segura que t'ha quedat genial!💖💖💖💖

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
    2. Hola Isabel!
      Demà al segon pati estaré fent un exàmen!! Em sap greu no haver-te pogut avisar abans, no ho havia llegit...
      Quin altre dia t'aniria bé?
      Molts besets,
      Margalida

      Elimina
    3. Hola, Margalida!😄

      Pots portar-lo demà dimarts al primer pati?😉

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
    4. Hola Isabel!
      Sii, perfecte! (Si plogués, esperem que no, t'avisaré de que no vindré, si no, allà hi seré!) Tenc moooltes ganes de mostrar-te'l!!

      Elimina
    5. Hola!
      Al pati m'han dit que estaves reunida, i que tornas dilluns. Venc al segon pati?
      Molts besets!!

      Elimina
  3. hola Isabel soc na Lucia de 2n ESO A m'agrada seguir mirant el teu bloc i com sempre me he trobat un entrada molt creativa una abraçada i esperare a la teva procsima entrada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Lucia!😄

      Quina il.lusió que segueixques mirant el bloc 😍😍😍😍. Aquest mes només he publicat una entrada 🖥🖱 però tinc pendents moltes idees 💡💡💡💡 que espero que us agraden!

      Ens veiem en la pròxima entrada!🤗

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
    2. Okey Isabel moltes gràcies esper la proxima entrada

      Elimina
  4. HOLA ISABEL SOC NA PEPI DE 1RESOB M'AGRADAT MOLT AQUESTA ENTRADA ES MOLT BONICA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Pepi!🤩

      Estic contenta 😊 que t'haja agradat aquesta entrada 🖥🖱. A veure si t'animes a anar consultant les entrades de l'etiqueta 'scrapbook' i t'animes a fer l'àlbum!👏👏👏👏

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina