dimarts, 28 de novembre del 2017

1r d'ESO: La làmina 2 i les fulles

Com ja us havia dit la setmana passada, avui comencem la làmina 2. Encara que no estic ahí amb vosaltres, podeu notar la meua presència de manera virtual, jajajaja... Mentre milloro aquest mal de coll, vaig a explicar-vos el treball que heu de fer aquesta setmana en classe de Plàstica.

Una vegada teniu el dibuix de la fulla a línia al quadern, heu de fer una composició amb la fulla que vau escollir en el pati en la làmina.

Coses a tenir en compte:

1.    Podeu fer un esbós de les fulles primer per a encaixar-les dins de la làmina. Una vegada estiguin correctament ubicades, heu de netejar el dibuix de cadascuna de les fulles, esborrant les línies i sobrants i deixant el dibuix amb línies fines i netes.
2.    Recordeu que no heu d’apretar a l’hora de dibuixar ja que després el resultat al pintar les fulles no serà net.
3.    És convenient variar la mida de les fulles així com la seua posició i inclinació en la làmina per tal d’aconseguir un resultat original i diferent.
4.    Teniu tota la setmana per a dibuixar les fulles en la làmina així que “Poc a poc i amb bona lletra”.


A continuació us deixo alguns dels exemples realitzats pels alumnes de l’any passat:

Bona setmana!

62 comentaris:

  1. Bon dia soc Guadalupe de 1er D,aquest scrapbook ha estat el que mes m'ha agradat perque m'ha recordat molt un dia ha classe de plastica que explicavas que teniem que fer aquesta lamina aixi

    ResponElimina
  2. Bon dia,aquest scrapbook m'ha agradat perque m'ha recordat el dia que explicaves aixo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Guadalupe!😊

      Estic contenta 😄 que t'haja agradat aquesta entrada. Ara consulta altres entrades 💻🖱 de l'etiqueta "Scrapbooking" per tal de poder agafar moltes idees 💡💡💡💡 per a la realització de les làmines i l'elaboració de l'àlbum 💟✂!

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel!! Soc na Marina Juanico Serra de 1esoA, moltes gracies per haver publicat aquesta tasca tan ben detallada, gracies a la teva publicació he pogut fer be i també gaudir d'aquesta làmina. Moltes gracies!!

    Adeu : )

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina!😄

      Moltes gràcies a tu 🤗🤗🤗🤗 per haver fet tant bona feina aquest trimestre! Després de 👑👑👑, molta més creativitat 💟✂...👏👏👏👏

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  4. HOLA ISABEL SOY CARELLE LUCRESSE SANGOU DE PRIMERO DE 1ESOD ME HA GUSTADO MUCHO VER EL BLOG PORQUE ANTES NO LO VEÍA Y A HORA CUANDO LO ESTOY VIENDO ME HE DADO CUENTA DE MUCHOS ERRORES QUE HACIA EN PLÁSTICA A HORA INTENTERA HACER MENOS ERRORES QUE ANTES . Y GRACIAS AL BLOG PUEDO INTENTAR HACER MENOS ERRORES . Y NO EQUIVOCARME TANTO Y MUCHAS GRACIUAS POR PUBLICARLO .ME VA A AYUDAR BASTANTE

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Carelle!😊

      Puff...m'has emocionat ❤❤❤❤. Moltíssimes gràcies 🤗🤗🤗🤗 per les teues paraules sobre el bloc 💻🖱. Estic molt contenta 😄 que l'hages consultat 👏👏👏👏.

      La idea 💡 del bloc sempre ha estat compartir coses relacionades amb la Plàstica 💟✂💟✂ amb els meus alumnes 👬👫👭👬👫👭👫👫👬 i poder intercanviar opinions sobre diferents temes.

      T'animo a que llisgues 📖 la última entrada que he publicat amb el títol 'Promeses aromàtiques' i, si vols, dones la teua opinió sobre el tema 😎.

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
    2. Una cosa isabel que e hecho muchos mas comentarios y no se si lo has visto

      Elimina
  5. Hola Isabel, som na Maria LLinàs de 1r ESO D. Gracis per publicar com s'emplea el compàs perque així rectific les meves ensenyances.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Maria!😊

      Crec que t'has equivocat a l'hora de publicar el comentari 💻🖱...El tema del compàs el comentava en l'entrada posterior a aquesta 😉.

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  6. Hola Isabel, soc n´Aina de 1r eso A i aquestes làmines son unes làmines que gràcies a elles m'he adonat dels meus errors.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Aina!😊

      No et preocupes, partim de la base que tot és millorable i amb interès i constància 💪💪💪💪, segur que ho aconseguiràs!❤❤❤❤

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  7. hola isabel ,soy Juan Javier de 1 ESO A ,tengo muchas ganas de ver como me va a quedar la lamina de hojas,a la vuelta intentare ezforzarme mas y terminar la lamina de hojas y si puede ser tambien la de circulos. Bueno espero que las vacaciones te esten llendo bien y feliz año nuevo que mañana tocan las campanadas

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Juan Javier!😊

      No m'esperava menys de tu! 🤗🤗🤗🤗. Segur que acabaràs les làmines i amb un bon resultat! I jo us ajudaré en tot el possible ❤❤❤❤

      Les vacances van molt bé 👏👏👏👏 encara que ja em comença a fer mal el braç de respondre als comentaris del bloc 💻🖱...🤣🤣🤣🤣 Eeeh però això no és excusa per no seguir comentant!

      Recorda que heu de fer 5 comentaris en entrades de l'etiqueta 'scrapbook'!

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  8. Hola,sóc en Joan Simonet(1r ESO A). Isabel, aquesta entrada em va ajudar a fer la làmina 2. Estic pendent del que penges. Gràcies!.....Ah! Feliç Any Nou Isabel!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Joan!😊

      M'alegra que l'entrada 💻🖱 et fos útil per a la realització de la làmina 😉.

      Penseu en que heu de fer 5 comentaris no consecutius en les entrades de l'etiqueta 'scrapbook'💟✂💟✂!

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  9. Hola Isabel,espero que aquesta vegada es pugui publicar el comentari 😅
    Sóc na Maria Paredes de 1ESO A. M’agradat molt aquesta entrada ja que me’n he adonat dels meus errors i intentaré esforçarme més al Segon trimestre i acabar la làmina 2.
    Bones festes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Maria!😀

      Així m'agrada 👏👏👏👏. Aquesta és l'actitud 😉. Jo també tinc ganes que acabeu les làmines i fer-ne altres diferents i originals 💟✂💟✂. Prepareu-vos 💪💪💪💪perquè vinc amb moltes idees 💡💡💡💡 i les piles 🔋🔋🔋🔋 carregades 😅😂🤣!

      Molts 😍😍😍😍, Isabel.

      Elimina
  10. Hola,Isabel son en christian de 1'eso A aquest blog m'ancentat i me donat conte de los errors que cometut duran aques trimestre me esforzare al maxim el 2 teimestre bones festes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Cristian!

      Igualment!🤗🤗🤗🤗 Així m'agrada: ACTITUD 💪👏💪👏. Segur que si t'esforces, milloraràs els resultats 💗💗💗💗.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  11. Hola Isabel,som na neus la entrada del bloc a estat original i guapa. 1r ESO A.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Neus!😄

      Ara el que heu de fer és acabar la làmina!👏👏👏👏

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  12. Hola Isabel, soc n' Emma de 1rESO A, aquestes làmines son molt guapes y molt originals, però son un poc complicades i duen molt de treball fer-les.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Emma!😊

      Tens molta raó en quan a que són molt boniques ❤❤❤❤. Respecte a si són 'complicades', com ja hem comentat en moltes ocasions a classe 👫👬👫👬👬👭👭👬, en la vida TOT no surt a la primera 😉però amb constància i esforç 💪💪💪💪 podem aconseguir moltes coses 😀. Si milloreu en actitud, estic segura que vosaltres també podreu arribar a fer làmines 🎨🎨🎨🎨 tant boniques com aquestes💟✂💟✂. Li heu de posar ganes!😄

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  13. aquest correu es el de la meva germana, perquè el meu no em va bè

    ResponElimina
  14. Hola Isabel soy Adrián de 1r ESO A me he dado cuenta que he desperdiciado el trimestre y que ahora me voy a esforzar todo lo posible

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Adrián!😊

      Així m'agrada 👏👏👏👏, una bona reflexió 😉 que espero que passe per un canvi d'actitud 💪💪💪💪.

      Pensa que has de fer 5 comentaris 💻🖱 obligatòriament en 5 entrades de les que trobaràs dins de l'etiqueta 'scrapbook' 💟✂💟✂.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  15. Hola Isabel , soc na Marta (Granado) de 1eso D , aquesta llamina es de les que més m agrada perquè em va parèixer molt original la idea de fulles , he pensat durant les vacances i estic llesta per tornar amb més ànims i millorar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marta!🤗

      Així m'agrada 😉. Aquesta és l'actitud 💪💪💪💪. Encara ens queda tot el curs per endavant 😊 i estic segura que a partir d'ara faràs les làmines més motivada 💟✂💟✂ i amb més il.lusió 😎.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  16. Hola Isabel soc en Antonio de 1r A estic pendent del que penges.
    El 2n trimestre ho fare millor.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Antonio!😊

      A veure si és veritat 💪💪💪💪 i millorem els resultats 👏👏👏👏!

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  17. HOLA Isabel soy Alvaro de 1°A, feliz año ,espero que este año consiga alcanzar mis objetivos aunque no se me da muy bien dibujar lo intentarè y intentarè hasta lograrlo si tiene usted alguna sugerencia y/o tecnica que me pueda ayudar a mejorar en la asignatura digamelo porfavor porque yo ya estudio y practico pero no me sale bien.😇😃 Un saludo, Alvaro.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Álvaro!😄

      El que necessites és fer més feina 💪💪💪💪 i preguntar tots els dubtes que tingues a la professora 😉.

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  18. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  19. Hola Isabel, soy Diego de 1er ESO D.

    Aquesta làmina m'agrada molt, espero obtenir un resultat que compleixi amb les meves expectatives encara que he de treballar moltíssim. A la segona avaluació intentaré tenir un bon resultat en les properes làmines. No sé si aquest comentari es publicarà però em posa "error en publicar aquest comentari" he intentat des d'altres dispositius i altres comptes comentar i em dóna error. He reiniciat el mòbil i en principi aquest comentari hauria de publicar-se. Una salutació!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Diego!😊

      Objectiu aconseguit 👏👏👏👏: el comentari 💻🖱 s'ha publicat.

      A veure si aquest trimestre fas més feina 💪💪💪💪 i així els resultats milloraran 😉.

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  20. Hola soc en samuel queda molt be los conbinacions de les fulles una pena que per culpa de esforç no me allí quedad be aquest trimestre me esforçare molt💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Samuel!😄

      Encara esteu a temps de millorar-ho! Ànims!💪💪💪💪

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  21. Bon día isabel,
    Sòc na Carol Puccineri de 1er ESO D; Aquesta llámina me a agradat molt, me va costar un poquet al principi pero desprès me va sortir molt ràpid,encara hem costa un poquet,pero m'agradat molt fer aquesta llámina, va ser molt divertir fer-la y experimentà fer ses fulles.

    Sulutacions!!!❤

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Carol!😊

      Com ja sabeu tots la làmina encara no està acabada, així que haureu de començar a treballar per al que el resultat final sigue l'esperat!😉.

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  22. hola Isabel som n Andreu de 1r eso A i aquesta etiqueta me a ayudat molt a fer la lamina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Andreu! 😃

      Les instruccions de l'entrada 💻🖱 era per dibuixar-la. Ara toca pintar-la 😉.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  23. Hola Isabel,sóc Erick de 1r eso D amb l`etiqueta que has posat he pogut millorar la llámina grasis per els exemples

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Erick!😊

      M'alegra que t'haja ajudat a dibuixar les fulles, ara toca pintar-les 🎨🎨🎨🎨.

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  24. Hola Isabel, soc en Frank de 1r eso A al veure ses meves notes del primer trimestre es nota que no vaig posar molt esforç y aquest trimestre intentaré ser mes responsable y dur-ne tot el material que fa falta.

    Tambe me tens que donar feina per fer perque aquest divendres m'en vaig de viatje por si no u sabies

    ResponElimina
  25. Hola Isabel, soc en Frank de 1r eso A al veure ses meves notes del primer trimestre es nota que no vaig posar molt esforç y aquest trimestre intentaré ser mes responsable y dur-ne tot el material que fa falta.

    Tambe me tens que donar feina per fer perque aquest divendres m'en vaig de viatje por si no u sabies

    ResponElimina
  26. Hola Isabel, soc en Frank de 1r eso A al veure ses meves notes del primer trimestre es nota que no vaig posar molt esforç y aquest trimestre intentaré ser mes responsable y dur-ne tot el material que fa falta.

    Tambe me tens que donar feina per fer perque aquest divendres m'en vaig de viatje por si no u sabies

    ResponElimina
  27. Hola Isabel, soc en Frank de 1r eso A eh tornat a veure les notes del primer trimestre y es nota que no m'esforzat en el primer trimestre y en aquest segon trimestre intentare ser mes responsable y dur-ne tot el material.

    Tambe me tens que posar feina per fer perque per si no u sabies aquest divendres m'en vaig de viatje

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Frank!😊

      M'agrada veure aquestes reflexions escrites 😍😍😍😍 perquè diu molt de tu. Espero que a partir d'ara t'esforces més en l'assignatura 😉 ja que si treballes, pots obtenir bons resultats. Tens la capacitat suficient per fer un bon àlbum d'scrapbook 💟✂💟✂.

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  28. Perdo Isabel, pero com es la primera vegada que comento al fer-ho, no es carregaba y eh comentat cuatre vegades😅

    ResponElimina
  29. soc Adaya de 1 eso A m'ha parescut molt interesant aquesta entrada, y m' ha servit per a la lamina de la fulla

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Adaya!😊

      Estic contenta que t'haja ajudat 😉. Espero que t'esforces amb la recuperació 💪💪💪💪.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  30. Hola, Isabel:
    Som na Carlota. M'ha agradat molt la idea de fer una làmina TOTA plena de fulles de diferent tamany, forma i llargària. Era un poquet(no molt)difícil. Ha estat entretengut, fer les marques de les fulles una a una...Bé, deix de enrollar-me ja

    Fins una altre, Carlota

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Carlota!☺

      Espero veure el mateix entusiasme 😉 amb la recuperació!💪💪💪💪

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  31. Hola soy nayra de 1 eso A.
    ESTA lámina me recuerda mucho a lo k explicarse, í ahora ya podré rectificar mi errores.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Nayra!😄

      Dimarts que ve us explicaré unes pautes molt fàcils per a poder acabar-la amb un bon resultat 🌿💟🌿💟.

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  32. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  33. Hola Isabel! Soy Yun de 1eso A me ha gustado mucho la entrada de scrapbook esta muy guapa y yo tengo que mejorar y no apretar tanto cuando dibujo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Yun!🙌

      A veure si és veritat i no apretes tant...😔

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina