diumenge, 4 de juny del 2017

Pròxima parada...

Imatge de hdwallpapers

24 comentaris:

  1. M'encanten els teus misteris. Però el que no m'agrada es haver d'esperar a que posis la resposta perquè ens podem imaginar moltes coses. 💡
    Molts bessets 💋😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Joana!😄

      D'això es tracta, de donar misteri al dia a dia 😉 per no caure en la monotonia i estar sempre receptius a la creativitat 💡!

      En breu...la resposta al misteri 😎.

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  2. Ara m'has deixat amb l'intriga,te q veure amb la torre ifel?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Nupur!😊

      Ho descobriràs en la següent entrada 💻🖱...😉

      Elimina
  3. Hola, Isabel
    Tenc moltes ganes de saber me spistes i me has deixat amb molta intriga.
    Molts bessets,Marta!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marta!😊

      Estic corregint a tope 💪😅 però quasi tinc l'entrada 💻🖱 llesta. Estigueu atents al bloc que si puc, la publicaré aquesta vesprada 😉 i desvetllaré el misteri. Espero que us agrade!😎

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  4. Hola, soc Yoel de 1r ESO A.
    He mirat aquesta entrada i realment m'ha encantat l' idea de fer aqueix album. el que esta també genial és el fet d' haver-ho montat en forma d'una espècie de "collage". Estic mirant més a fons aquest blog i és més interessant del que pensava!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Yoel!😆

      Crec que m'agarraré la frase 'és més interessant del que pensava' com un cumplit 🤣🤣🤣🤣. Almenys ja heu començat a mirar el bloc després d'haver-vos-ho dit durant 3 mesos!👏👏👏👏

      Et recomano que mires l'entrada següent a aquesta titolada 'Margalida, Paris i la creativitat' on podràs veure pas a pas un àlbum scrapbook 💟✂💟✂.

      A partir d'ara espero més comentaris teus en el bloc 🤗🤗🤗🤗.

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  5. hola Isabel, soy Juan Javier de 1 ESO A . Me gusta mucho paris,aunque no haya ido lo he visto por la tele y fotos ,me esta gustando mucho tu blog hay muchas cosas interesantes cada dia ,a la vuelta seguire comentando aunque no haga falta comentar ,saludos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Juan Javier!😄

      Estic molt contenta 😊 que t'estigue agradant el bloc 💻🖱 i em fa molt il.lusió 🤗🤗🤗🤗 veure els vostres comentaris ❤❤❤❤ així que espero que 2018 estigue ple de les vostres visites 👭👬👫👬👭👫 i les vostres aportacions tant importants per a mi!

      Espero que estigues agafant idees 💡💡💡💡 per al teu àlbum 📙. Estic segura 😎😉 que et quedarà molt bé!💪🐞💪🐞

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  6. Hola soc na Marina Garcia de 1º ESO D

    Aquesta entrada m'agradat molt perquè encra que no hagi anat a Paris, molta gent m'ha dit que vagi perque m'agradaria molt anar'hi. Aquesta foto serviria per fer una mini història del meu viatge a Paris.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina!😊

      Veig que t'estàs posant al dia amb el bloc 💻🖱. Aquesta entrada és tan sols una introducció a l'entrada següent 'Margalida, Paris i la creativitat' 💟✂💟✂ en la que podràs veure realment com és la tècnica scrapbook.

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  7. hola Isabel som na Neus de 1r ESO A m'ha agradad que la imatge te molta realitat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Neus!😊

      Recorda que els comentaris que feu en el bloc 💻🖱 no poden ser en entrades consecutives d'scrapbook 💟✂💟✂.

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  8. Hola Isabel soc en samuel de 1ESO A e mirar la entrada i la lamina es molt guapa i per aixo m'esforçare molt😉😉😉

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Samuel!😊

      Aquesta entrada tan sols és introductòria de la següent titolada 'Margalida, Paris i la creativitat'🎠🗼. T'aconsello que li pegues una ullada 👀 perquè és molt interessant😉.

      Recordeu que heu de fer 5 comentaris en entrades que estan dins de l'entrada scrapbook!💟✂💟✂

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  9. Bon dia Isabel, soc en Toni jorda de 1r D.
    I ara tenc el dubte de, mb que ens sorprendras ara?
    A jo tambe m'encanta Paris, i alguns amics m'han xerrat molt be de aques lloc.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Toni!😊

      Aquesta entrada no té contingut pròpiament dit d'scrapbook 💟✂💟✂. Tan sols és la introducció de la següent 😉. T'aconsello que mires l'entrada titolada 'Margalida, Paris i la creativitat' on podràs trobar moltes idees 💡💡💡💡 per al teu àlbum!❤❤❤❤

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  10. Hola Isabel soc na Natalia Busquets de 1r Eso A he tingut moltes ideas sobre Paris jo no esta pero me encanta quedara xulisim en el nostre album JIJIJ ¡¡¡¡¡
    :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Natalia!😄

      No és necessari 😅 fer una làmina de Paris, qualsevol foto 📸 de viatges 🏝⛰🏔🗻🌏 és l'excusa perfecta 😉 per crear una pàgina en el teu àlbum 📘!

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  11. Hola Isabel soc Antonio de 1r A esper que aquest 2n trimestre podem fer mes coses que el primer fins dimarts

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Antonio!😊

      Això espero...👏👏👏👏

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  12. Bon dia Isabel, soc Nerea de 1r ESO D. Tinc curiositat de sebre que sera. Adeuuu !!! Molts de besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Nerea!😊

      Si vols saber de que es tracta, mira la següent entrada 💻🖱 titolada 'Margalida, Paris i la creativitat' 😉.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina