divendres, 3 de març del 2017

3r d'ESO: Next stop


Endevineu l'autor del pròxim treball?

16 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    He fet un poc de recerca per internet, i em surt que el seu autor és Amedeo Modigliani!! No havia sentit a parlar mai d'aquest autor, però el quadre m'ha agradat molt, sobretot m'atreu la mirada d'aquesta dona!!
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida! 👩

      Ets un crack 😂😂😂😂. No sé com ho fas 😎 però no pares de sorprendre'm 💖💖💖💖!

      Continua així 😍 i no deixes de participar mai en el bloc 💻🖱. La teua presència és molt necessària 🙆.

      Per cert...la pròxima vegada intenta no ser tan ràpida en donar la solució 😂😂😂😂. Ara els meus alumnes de 3r ja no han de cercar la resposta 😂😂😂😂.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  2. Hola,Isabel !!!!!!!
    Hem pareix molt bonica aquesta obra encara que no sapigue qui és l'autor.
    Molts besets,Marta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Martaaaaaaaaa!

      Si lliges el comentari de na Margalida trobaràs la resposta al nom de l' artista 😂😂😂😂.

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  3. Holaa Isabel!!
    He cercat l'obraa!! Quines ganes de començarla jajajaja esper que no sigui molt difícil...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Eva!😃

      Espero que t'haja agradat 😊. Ja veureu com aquesta també queda superbé!😉

      Molts besets 😙😙😙😙 i bon cap de setmana 🌞!

      Elimina
  4. Hola Isabel:
    Som na Arianna de 1°eso E .He cercat per Internet una mica i com diu na Margalida la obra és de un autor anomenat Amedeo Modigliani.Mai havia vist cap obra seva però la veritat és que me ha agradat molt.
    Una besada❤

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Arianna!😄

      Estic contenta ☺ de veure 👀 com aneu coneixent artistes 🖼 i com cerqueu la informació per Internet 💻🖱. La veritat és que l'art 🎨 com a tema dóna per a moltíssimes entrades. Crec que acabo de tenir una altra idea 💡...😂😂😂😂

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
    2. Per cert...no has comentat l'entrada anterior...😅

      Elimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Hola, arrib tard? Bé que això ha sigut una estafa Isabel, jo em pensava que les peces s'havien de moure, vaig estar aixi gairebé mitja hora intentant mourer-los !!! jjajaja però me'm, crec que ens divertirem fent aquest quadre i el que m'ha fet gràcia és que gairebé totes els seves obres surten amb el coll tort quina gràcia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Fatoumata!😁

      No arribes tard però encara no he pogut parar de 😂😂😂😂 al veure 👀 el teu comentari 💻🖱.

      M'acabes de proposar un nou repte 💪 sense adonar-te'n 💖: aprendre a fer puzzles interactius 😄. Ho intentaré però no puc prometre res. Gràcies per tenir- me en tanta bona consideració 💟💟💟💟!

      Molts besets 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
    2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    3. Hola! Isabel
      Deu meu que he fet, quina por Isabel! Amb tantes idees has d'amollar, només un poquet, només. No puc més!!! Estic esperant-los
      Besos

      Elimina
    4. Jajajaja...Has despertat a la fiera creativa 🐯 que porto dins!
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      Elimina