dimecres, 15 d’octubre del 2014

L'aniversari d'Andreu i Bernat (2a part)



Després d’explicar-vos cóm havia organitzat la festa dels xiquets, em quedava explicar-vos els detalls que vam rebre per part de familiars.

Tenia molt clar que en la 1a festa d’aniversari d’Andreu i Bernat, els faria unes corones ben xules que combinessen amb el tema i colors escollits però, la tia Irene se’m va avançar i ens va enviar tot un kit d’aniversari per a Andreu i Bernat. No podeu imaginar-vos la meua sorpresa! Irene és psicòloga però, com ara podeu comprovar, és molt enginyosa i la veritat és que va ser tot un detall. Ja us he comentat moltes vegades en classe tots podem ser molt creatius i que la pràctica és molt important per tal d’aconseguir-ho.



Com podeu veure, es tracta d’unes corones que podrem utilitzar en pròxims aniversaris ja que els números són intercanviables i la tia Irene els ha dibuixat i retallat tots.

Després, la iaia Isabel també els va fer un pastís (no comestible) amb goma eva. El pastís els el va donar aquest estiu durant les vacances i els vaig fer moltes fotos divertides amb les corones i el pastís. 



Com podeu apreciar a la foto, està totalment personalitzat amb els seus noms. Ens va encantar encara que crec que Andreu s’haguera estimat més un pastís comestible, ja, ja.


I vosaltres, cóm celebreu els aniversaris?

13 comentaris:

  1. Respostes
    1. Hola, Carolina!

      La veritat és que tinc alguns membres de la meua família que són molt artistes. De fet, a mi sempre em diuen que això d'agradar-me tant dibuixar és perquè em semblo al meu padrí (padrí jove en mallorquí).

      Et deixo l'enllaç de la primera part de l'aniversari per si no has vist l'entrada:
      http://plastidekor.blogspot.com.es/2014/08/laniversari-dandreu-i-bernat-1a-part.html

      Tots podem ser originals. L'única cosa que hem de fer és pensar, tenir idees, observar...

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola, Isabel!!!
    M'agraden molt les corones. Lo més xulo és que les podràn utilizar molts d'anys. El pastís és molt bonic, (jo també en vull un així per al meu aniversari, je je) però a mi també m'hagues agradat més si fos comestible : ) . He vist la primera part i també m'ha agradat molt. Ben segur que ha estat un aniversari divertit, original, i sobretot; molt personalitzat!!!
    Gràcies per l 'entrada!!

    Margalida Sabater (1r ESO C)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida.

      A mi les corones em semblen una preciositat i el fet de poder emprar-les per a posteriors aniversaris m'ha donat una idea molt divertida i original que tinc en ment...

      En quan a l'aniversari dels nins, la veritat és que va ser molt divertit i molt emocionant. A més, feien unes caretes quan obrien els regals...

      Veig que estàs ficant-te al dia amb el bloc visualitzant entrades més antigues. Estic molt contenta. Bon cap de setmana.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel!
    Hem pareix una idea molt divertida i original.El que més m'ha agradat és el pastís.Els teus nins hauràn tengut una festa molt original , je je!
    Gràcies per explicarnos aquesta manualitat.

    Laia Fiol 1r ESO C

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laiaaaaaaaaaaaaa!

      Si no m'he equivoco, crec que és el primer comentari que fas al bloc així que et dono la benvinguda esperant que aquest sigue el primer comentaris de molts més que esperaré amb il·lusió i impaciència.

      M'agrada molt explicar-vos manualitats perquè al compartir-les amb vosaltres cobren més sentit. Estic encantada que aportésseu les vostres opinions al bloc perquè m'ajudeu a que aquest projecte sigue possible.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabel,
    El pastis es super xulo, mai habria imaginat que aquestes pastis estigues fet amb goma eva.

    Les corones son super xules i em pareix molt original que els numeros de les corones es puguin canviar ya que es podran utilitzar molts d'anys y es podran conservar.

    Ara el que he de fer es l'scrapbook.

    M'agradaria un munte que poguesis fer l'entrada dels segells de suro.Voldria anyadir els numeros a el metre que vull fer amb els suros perque fossin tots iguals.

    Besets Isabel.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ireneeeeee.Bona nit.

      Em tens tota la vesprada pensant en l'arribada de Marta i Sergi.Espero que tot haja anat bé i que els haja agradat el regal tant xulo que els has fet!Eres una artista.

      M'alegra que t'hagen agradat les corones i el pastís.Ara,ja tens idees per a preparar-los el seu primer aniversari.

      Gràcies per comentar.Mil besos a tots.

      Isabel

      Elimina
  5. Gracies Isabel.
    Ahir a les 11:30 ya hi eren aqui. Els varem anar a veure. Avui anirem un altre pic.
    Son molt guapos. Tenen unes manetes super petitetes.

    Ya et contare dilluns tot lo que ha passat y com estan.

    Besets per a tots

    ResponElimina
    Respostes
    1. Irene, bon diaaaaaaa.

      M'alegro molt.Dóna l'enhorabona als teus tios de la meua part.Segur que són molt guapos. Dilluns vine al pati i parlem.

      Besets,Isabel.

      Elimina
  6. Hola Isabel,
    Soc na Marina. Una vegada mes et dic que m'encanten les teves manualitatas, el que mes m'agrada es l'interes i la feina que fas per als teus fillets. Segur que estarán ben contents amb tu despres de el temps que agafes per ells, i, aixo si, fent coses que t'agraden, les manualitats.
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina!

      Per fi he pogut connectar-meeeee!

      Estic molt contenta que t'agraden les manualitats. L'objectiu del bloc és compartir amb vosaltres idees, mostrar-vos coses i, així, poder despertar l'interès per altres temes que no podem tractar en les classes per falta de temps.

      El teu comentari m'ha agradat perquè voldria que els meus fills el dia de demà valoressen el temps que he estat amb ells. T'he de contar una anècdota que m'ha passat amb Andreu aquesta última setmana: després de l'aniversari em sabia greu llevar la frase "Molts d'anys" de la cuina i vaig decidir deixar-la de moment. Doncs, Andreu últimament, quan entra en la cuina, de seguida senyala cap a la frase i jo li explico que són les "lletretes" del seu aniversari i, de sobte, se l'il·lumina la cara, em somriu, les toca amb les seues manetes i intenta repetir-ho ell. Ara ja no puc llevar-les. M'encanta eixe moment que compartim. És aquí on me n'adono, que de vegades no podem imaginar fins a on pot arribar un simple detall.

      Molts besets, Isabel.



      Elimina
    2. Jajaja, de segur que n'aprendran molt, i que el dia de dema t'ho agrairan. Petites coses es converteixen en grans.
      Besets, Marina

      Elimina