dilluns, 24 de març del 2014

JA HA ARRIBAT...



... LA  PRIMAVERA

La primera invita a sortir de casa, fer passejos més llargs, fer fotos i per què no decorar amb més color la nostra casa.

www.quedeflores.com

Us proposo que agarreu aquells testos marrons i avorrits, que tots tenim per casa, i els donéssem un aire més alegre i acord a l’estació que estem.

Imatge via Pinterest



A continuació us mostro algunes de les idees que he trobat cercant per Internet. Hi ha multitud de dissenys depenent de la temàtica.

Podeu fer-ne una sèrie pintant-los a l’estil d’algun artista que us agrade com ara Joan Miró.

Imatge via google

El tema seleccionat pot ser alguna de les vostres afeccions com ara la música o la rebosteria.

Imatge via Pinterest

També podeu escollir motius tèxtils com ara els estampats dels mitjons. Com podeu veure el resultat és molt variat i original.

Imatge via Pinterest

També podeu utilitzar formes molt bàsiques com ara cercles, rectangle i quadrats per tal d’elaborar els vostres propis dissenys.

Imatge via Pinterest

I si coneixeu a algú que li agraden les plantes, podeu fer-li un regal personalitzat i ben original!

Imatge via Pinterest



22 comentaris:

  1. Hola Isabel,aquesta entrada m'ha agradat molt.Seria molt maco decorar els testos de la meva padrina, així serien més divertits i alegres.Un jardí decorat amb aquests testos seria molt "chulo".Ademés els pots decorar com tu vulguis i utilitzant la teva imaginació.M'han agradat molt els testos del piano i les magdalenes.A jo m'agrada molt el Regne Unit, Londres i la seva bandera podria quedar molt bé un testo amb la bandera del Regne Unit.
    S'utilitza alguna pintura especial o dona igual?
    Petons Laura 1r ESO C.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laura!

      M'alegra que t'haja agradat l'entrada i, sobretot, que ja tens idees per tal d'aplicar-ho als teus propis testos. La temàtica britànica està molt bé perquè tan sols amb tres colors (blau, roig i blanc) pots fer dibuixos i detalls molts personalitzats.

      A bon segur que a la teua padrina li farà molta il·lusió tenir uns testos pintats per la seua neta. Ànim i endavant. Quan els tingues acabats, vull veure'ls!

      Besets, Isabel.

      Elimina
    2. Per cert, se m'havia oblidat dir-te que que no totes les pintures serveixen. Has d'emprar pintura acrílica que està feta a base d'aigua. Si tens temperes per casa pots emprar-les i, sobretot, no t'oblides d'estirar bé la pintura per a que l'acabat sigue perfecte.

      Elimina
  2. Me encanta , a i per cert soc na Guillermina de 1r ESOb

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Guillerminaaaaaa!

      Et dono oficialment la benvinguda al bloc. Espero que a partir d'ara faces comentaris en les següents entrades. Moltes gràcies per participar.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. Es molt original, m'agrada molt, queda molt chulo a mes decora a l'avegada, i li he dit a mu mare i diu que ho vol pobrar de fer perque li ha encantat, sobretot el del piano. Silvia de 1rESOB

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Silviaaaaaa!

      Veig que ja heu començat a participar en el bloc. Estic molt contenta. També et dono oficialment la benvinguda. Per a mi és molt important la vostra opinió ja que m'ajuda a millorar.

      Estic molt contenta de veure que teniu ganes de provar a pintar els vostres testos. Segur que us quedaran molt bé. Espero que me'ls ensenyes.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  4. Me gustan mucho las macetas sobretodo las primeras y las cuartas son muy originales y chulos para decorar las plantas.
    Aida G.M. 1rESO B

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Aidaaaaa!

      Estic molt contenta que t'haja agradat l'entrada. A veure si t'animes i personalitzes alguns dels testos que tens per casa.

      Per cert, benvinguda al bloc. Espero que a partir d'ara participes amb els teus comentaris.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  5. Hola, Isabel. M'ha agradat molt aquesta entrada, m'has donat moltes idees per decorar els meus testos, que són molt avorrits. Els més bonics són els que tenien pintures de Joan Miró. Quan tengui temps lliure, faré algun d'aquests. Moltes gràcies i fins la pròxima entrada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sofiaaaaaaaa!

      Estic supercontenta. Amb tu, ja sou quatre alumnes de 1r d'ESO B que ja participeu en el bloc. Els vostres comentaris sempre seran ben rebuts. Espero rebre més opinions vostres en les següents entrades.

      T'animo a que pintes alguns testos que tens per casa perquè estic segura que el resultat serà perfecte.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  6. m'ha encantat aquesta entrada, perquè la primavera es molt alegre comançaré a comentar a casa , una besada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Xisca!

      Crec que ja hem solucionat el tema. A partir d'ara esperaré sempre els teus comentaris.

      Besets. Isabel.

      Elimina
  7. hola isabel, m`agrada molt aquesta portada es molt original i molt xula. m'has donat idees per decorar els meus testos i com a sa meva tia li encanta aixo de dibuixar y decorar coses pues li e dit i li a encantat i m'ha dit q ho provara de fer sobre tot es del piano q li a agradat molt. Gracies. Marta I.M 1 ESO B

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Martaaaaaaaaaaaaaaaa!

      Benvinguda al bloc. Espero que a partir d'ara t'animes a participar més amb els teus comentaris i així poder intercanviar opinions.

      A mi, personalment, el test del piano m'encanta i, a més a més, no és difícil de pintar. Tan sols has d'anar delimitant les tecles amb cinta de pintor i el resultat serà perfecte!

      Besets. Isabel.

      Elimina
    2. hola gracis per el teu consell ho intentare fer
      besets marta i.m 1ESO B

      Elimina
  8. Hola Isabel,
    M'ha agradat moltissim aquesta entrada, ES MOLT ORIGINAL!!! Crec que ho fare a sa meva padrina perque a ca meva no en tenc de tiestos de fang els teng de plastic. La idea que mes m'ha agradat es la del piano , es creativa divertida i molt xula. M'encanten totes aquestes entrades perque son creatives y t'ajuden a donar un ''look'' divertit a ca teva al teu jardi , etc.Gracies per fer aquesta entrada.
    Besets Irene

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Irene!

      Ja m'estranyava no rebre el teu comentari. Eres una de les alumnes més fidels a les entrades del bloc.

      El que més m'agrada d'aquesta entrada és que us esteu animant a fer l'activitat amb algú. A més de fer testos superxulos, és una manera més de passar temps amb la família. Estic molt contenta de veure-vos tant animades!

      Besets. Isabel.

      Elimina
  9. Hola Isabel. M'ha agradat molt aquesta entrada. La he estat mirant amb la meva mare que a ella li agrada molt la jardineria.
    Trop que has tingut una idea molt original, i molt més ara que ve la primavera.
    Espero la pròxima entrada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Martinaaaaaaaaaaaaa!

      Et dono oficialment la benvinguda al bloc. Estic molt contenta perquè els alumnes de 1r ESO B ja us esteu animant a participar-hi.

      La raó de ser d'aquest bloc sou principalment vosaltres, els alumnes així que qualsevol proposta o idea que tingueu serà ben rebuda.

      Besets. Isabel.

      Elimina
  10. Hola Isabel, a jo també m'ha agradat molt l'entrada i intentaré decorar els testos de la meva cuina.Son testos petits per a uns bonsais, de la meva mare.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola; Paula!

      Estic molt contenta per l'èxit que ha tingut aquesta entrada. La veritat és que no m'ho esperava però, el que més m'agrada és que molts de vosaltres heu pensat en algun membre de la família bé sigue per a fer la manualitat conjuntament o bé per fer-li un detall. Estic encantada. Espero que m'ensenyeu el resultat!.

      Besets, Isabel.

      Elimina