dijous, 23 de maig del 2013

VA DE MÒBILS

Ja sabeu la meua afició per interpretar els missatges publicitaris i l’anunci del qual parlaré a continuació, encara que ja fa uns mesos que ha aparegut en televisió, cada vegada que el veig em deixa pensativa i no acabo de veure la seua finalitat. A continuació, vull compartir amb vosaltres les meues reflexions sobre el tema i espero que poguésseu donar-me un poc de llum sobre l’assumpte ja que em trobo un poc perduda...

Fins fa poc creia que hi havia dos tipus de telèfons: el telèfon fix que és aquell que tots tenim al menjador de casa i, que si és inalàmbric, ens podem desplaçar amb ell per les distintes estances de la llar i ens permet seguir parlant amb la persona que es troba a l’altre costat; i el telèfon mòbil que ens permet parlar des de qualsevol lloc amb qualsevol persona que es troba pel món.



I de repent, sorpresa, apareix un nou tipus de telèfon: the feelphone.



La marca LG ha llançat una nova campanya ja fa uns mesos en la que presenta aquest nou telèfon amb dos actors reconeguts com a protagonistes de l’anunci. Aquí us deixo el vídeo per si encara no l’heu vist i poguésseu traure les vostres conclusions.




A mi personalment em vénen al cap una sèrie de preguntes a les quals encara no tinc resposta:

1) És un mòbil per parlar o per sentir?
2) Després de la trucada, m’enviarà un missatge amb totes les emocions que ell ha sentit mentre sentia la conversació?
3) Ploraré com l’actriu de l’anunci cada vegada que l’utilitze?

4) Apereixerà de sobte Mario Casas i em donarà un bes de pel·lícula?

M’agradaria saber cóm interpreteu aquest anunci i, ja que parlem d’emocions, quines heu tingut al veure el mòbil.


4 comentaris:

  1. Hola Isabel:
    Creo que no hacia falta hacer un tipo de anuncio como este, se supone que te tiene que gustar y un objeto no te hace sentir ninguna emocion. Sinseramente este anuncio no me gusta es lo que creo yo, y no vale la pena que la famosa llore solo por anunciar un movil o se beses, esas escenas se puden hacer en privasidad.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Karla!

      Pel que veig tu també estàs un poc desconcertada amb la manera d'anunciar aquest mòbil. Tal vegada, si s'haguessen centrat en les funcions que té el telèfon, l'anunci hagués sigut més vistós i la gent l'haguera entès millor.

      Gràcies per la teua opinió.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Les preguntes que et fas estan molt be plantejades . El mobil es per parlar pero crec que si a l'anunci diu que et fa sentir a la gent li donen mes ganes de comprar-lo ,a més a més l'anuncien dos actors espanyols molt apreciats i moderns . Encara que aquest anunci no hem diu res , segur que hi ha persones que els agrada comprar-se les darreres tecnologies mobils i sobretot si el patrocinen aquests actors.

    ResponElimina
  3. Hola, Gabriela!

    Crec que has entés a la perfecció el funcionament de la publicitat. És una llàstima que no poguéssem debatre aquest tema en classe perquè segurament, entre tots, podríem traure conclusions molt interessants.

    Jo també havia pensat en el tema de la utilització d'actors coneguts com un reclam per al consumidor i també com una manera més atractiva de presentar-nos el mòbil.

    Del teu comentari em quedo amb la funció que té un mòbil: ens permet comunicar-nos amb gent que no tenim en un eixe moment al nostre costat.

    Si els consumidors siguéssem més crítics amb els missatges publicitaris que ens envolten, tal vegada, evitaríem la compra de productes innecessaris i la seua compra s'adaptaria més a les nostres necessitats evitant d'aquesta manera consumir objectes que no necessitem. No sé si m'explico...

    Demà, segurament, us faré una visiteta.

    Molts besets, Isabel.

    ResponElimina