dilluns, 11 de febrer del 2019

Regals "VINTAGE"


Comencem amb una entrada de pràctica creativa on us ensenyo aquelles activitats o manualitats que realitzo en la meua vida personal. La veritat és que m’agradaria tenir més temps per realitzar detalls personalitzats i manualitats però Andreu i Bernat solen absorbir les estones que tinc “lliures”. Un altre dia us mostraré una “practica creativa” que estic realitzant amb ells i que vosaltres també podreu aplicar a un altre nivell en la vostra habitació.




En l’entrada anterior us parlava de l’estil vintage en l’scrapbook i us mostrava algunes fotos antigues de la meua família. En aquesta publicació vaig a mostrar-vos la foto d’infantesa d’una molt bona amiga. En ella es troba amb el seu germà i, des del dia que me la va mostrar, sabia que havia de fer-li algun regal amb ella.


Personalment el que més m’agrada d’aquestes fotografies és la naturalitat dels protagonistes. Ella mira a la càmera però el seu germà mira cap a un altre lloc i a mi això em desperta molta tendresa perquè crec que els nins han de gaudir de la seua infantesa i ser nins, ja tindran temps de ser grans...

Abans de Nadal, vaig fer dues còpies de l’arxiu i vaig comprar uns marcs de color fusta natural i allà que me’n vaig anar a Vinaròs carregada per veure quin material podia emprar de la botiga de la meua mare per fer-li un petit detall a la meua amiga a la tornada. Ni què dir-vos que aquesta sorpresa la tenia en ment des de feia molts de mesos i que vaig poder aguantar fins al final... Objectiu complit! jajajajaja...


Ara us preguntareu perquè fer dues còpies i comprar dos marcs. Doncs la raó és molt senzilla. La meua amiga i el seu germà tenen una relació molt estreta i vaig pensar que li faria il·lusió compartir aquesta imatge amb ell.

Per a la selecció del material, vaig estar mirant molts dels papers vintage que tenia la meua mare i em vaig decantar per un to verdós suau perquè trobava que aportava lluminositat a la imatge i no li llevava protagonisme com altres papers més obscurs que vaig provar.
També vaig escollir una blonda en blanc perdonar-li el toc vintage i altres ornaments en fusta natural com ara el cor i les inicials dels seus noms.

isabelcogollosferrer©2019

Una vegada escollits els materials i després d’haver fet una quantes proves de composició, trobava que el resultat resultava massa “pobre” per a ser “scrapbook” ja que aquesta tècnica es caracteritza precisament per treballar la composició a capes col·locant i acoblant diferents elements que donen en conjunt un resultat molt harmonitzat. Així que vaig introduir un altre element molt característic d’aquesta tècnica: els embellidors, en aquest cas una flor-acordió.

A continuació podeu veure quin és el procés per a la seua elaboració. Primer es talla el paper a tires i es van doblant fins formar una espècie d’acordió. Vull dir-vos que és la primera vegada que ho feia i no és gens complicat!

isabelcogollosferrer©2019

Això sí, pensava que amb cinta de doble cara podria aferrar les dues bandes però no és suficient...així que vaig demanar ajuda a la meua mare que molt gustosament va preparar la pistola de silicona calenta per tal de donar més subjecció a aquest ornament. Per al botó també vam emprar la silicona i com podeu veure el resultat no pot ser més original.

isabelcogollosferrer©2019

A l’hora de personalitzar els regals qualsevol detall pot marcar la diferència així que vaig decidir pintar les inicials dels seus noms amb diferents colors i canviar el seu ordre de col·locació depenent del remitent del regal. Vaig deixar el color fusta natural per al cor i vaig escollir pintures acríliques per pintar les lletres.

isabelcogollosferrer©2019

I finalment vaig introduir un altre material que en un principi no havia considerat necessari però que és un dels materials estrella en l’scrapbook vintage: la blonda. Vaig escollir dos colors acordes a les tonalitats emprades en la resta de materials i vaig introduir un cotxet de nines i cotxe de joguet en la part inferior de l’esquerra. Finalment no vaig posar la papallona perquè trobava que quedava massa carregat aquest racó i que li llevava protagonisme la flor-acordió.

isabelcogollosferrer©2019


I fins aquí la meua pràctica creativa d’avui. Espero que us haja agradat la idea i us animeu a emprar alguns dels materials que us he mostrat en aquesta entrada en el vostre àlbum scrapbook.
Ens veiem en la pròxima entrada!

6 comentaris:

  1. bones tardes.
    som en Marc Kuhalainen Cardell de 1r ESO B i volia dir que aquesta entrada me ha parescut molt xula perque aixo de veure com fan les manualiats la gent me encanta.
    el resultat me ha encantat.
    ens veim demà. ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marc!😊

      Gràcies pel teu comentari 🤗. No és una manualitat difícil de fer però s'ha d'invertir molt de temps en la seua realització ⌛⏳⌛⏳. A mi m'encanta 💗💗💗💗 fer aquests tipus de detalls perquè gaudeixo molt preparant la sorpresa 🎁 i després veient la cara 😍😍😍😍 de la persona quan la regalo...

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel, som na Marina de 1r d'ESO C. A mí també m'agrada fer manualitats fetes per jo mateixa i regalar-les a amics i famliars ja que trob que tenen molt més valor que coses comprades. Quan anava a 4t de primària vaig fer l'escriptori amb el qual ara estic estudiant. I a 5è de primària vaig fer un moble geomètric. Et dono la rao de que requereix molt de temps fer-les ( jo vaig tardar un curs sencer per fer cada una de les coses), però el resultat val la pena.
    Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,Marina!😊

      M'acabes de deixar bocabadada!🤩🤩🤩🤩 Eres una artista i del bricolatge! Em sembla fascinant tot el que has fet...M'encantaria veure fotos 📸📸📸📸!

      Els regals personalitzats són la millor opció perquè es gaudeixen de manera diferent 😍😍😍😍.

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel!
    Ostres quina xuladaaa!! Trobo que ha quedat preciós, i m'encanta l'efecte que crea la flor d'acordió damunt el paper de magdalena. Li dona un toc vintage que queda molt bé amb la foto. Estic més que segura de que li va encantar!!
    M'encanten aquestes noves entrades de pràctica creativa, totes em donen moltes idees xules!! Ja espero la pròxima!
    Molts besets, Margalida❤️❤️

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!😊

      Em fa molta il.lusió veure que aquestes entrades t'aporten idees 💡💡💡💡. En definitiva d'això es tracta, de compartir allò que fem per a generar noves idees.

      Tinc una altra entrada pendent on explicaré com crear un element decoratiu molt fàcil de realitzar i que el resultat és molt emotiu...❤❤❤❤ però primer he de publicar altres entrades 😉.

      T'espero en la pròxima entrada...🤗

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina