diumenge, 3 de juny del 2018

3r d'ESO: Trama circular


Com ja us vaig dir en l’anterior classe tan sols ens queden dues làmines que realitzar. La última làmina és lliure així que ja podeu anar pensant com voleu fer-la...S’accepten propostes i idees molt originals i creatives!

I ara, si ens centrem en la làmina 6 que és la que ens ocupa, hem de pensar en punts. Sí, sí, en punts, en infinitat de punts que omplin l’espai. Per a la realització d’aquesta làmina us haureu de basar en l’obra de Yayoi Kusama (si voleu accedir a l’entrada que vaig dedicar-li a principi de curs, polseu aquí) per a realitzar una trama de cercles.

Els cercles, que com podeu veure seran tots del mateix color, s’han de realitzar a mà (aquesta vegada no heu d’emprar el compàs ja que les dimensions seran més petites) i amb un únic retolador. Eviteu escollir el negre ja que ja l’hem utilitzat bastant i eviteu el groc perquè sobre el fons blanc de la làmina no s’apreciarà.


Imatge via Google

6 comentaris:

  1. Hola Isabel soc na Marina Juanico Serra de 1esoA aquesta lamina (encara que no le fagi) es xulissima me recordá a sa técnica de es "puntillismo"

    Esper que ens poguem tornar a veure d'aqui poc a ses clases, t'enyoram!!

    Adeu Isabel i gracies �� : )

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina!😄

      És el que més m'agradaria!👧 Poder estar allí amb vosaltres...❤❤❤❤

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel!!
    Vaja xulada de làmina! Queda super hipnotitzant i m'encanta! M'han dit que estàs de baixa... esper que no sigui res greu i que et recuperis aviat!!
    Una abraçada beeen fortaa!!!
    Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!😊

      Res important que no es pugue curar amb descans...🤗 Moltes gràcies per preguntar!❤❤❤❤

      No hauràs passat pel despatx a mostrar-me un dels teus àlbums tant bonics 💟✂💟✂? Si és així, espero que me'l tornes a mostrar el curs que ve...😉

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
    2. Hola Isabel!!
      Noo, tranquila, que els meus àlbums encara estan en el que jo anomen "en projecte" (estic pensant làmines que puguin quedar bé amb cada fotografia i fent proves a un quadern). El curs que ve esper poder-te mostrar tots els àlbums que tinc en ment (que de moment són tres, esper que em doni temps a acabar-los)!!
      M'alegro de saber que no et passa res greu!!
      Molts besets,
      Margalida

      Elimina
    3. Hola, Margalida!😊

      Ja em quedo més tranquil.la!😅
      3 Àlbums!😲😲😲😲 No sé com ho fas...😎 L'any que bé vens a mostrar-me'ls. Segur que et queden genial...👏👏👏👏

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina